onsdag den 19. september 2012

DET RENE BRØD PÅ ØSTERBRO

// Det rene brød - din økologiske bager //
// Mmm.. fristbagt og økologisk morgenmad //
// Müslibolle m. nødder, rosiner og kanel / Spanskbolle m. hvedemel og solsikkeolie /Hvedemelsrundstykke m. birkes //                          
// Tebirkes / Frøsnapper //


Min storebror havde fødselsdag forleden og derfor måtte jeg jo en tur hen til bageren for at købe lidt fødselsdagsmorgenmad til ham og familien.
 
Jeg endte på Rosenvængets Alle 17, 2100 København Ø i den økologiske bager ”Det rene brød”.
Dette sted kan jeg godt anbefale, da de bager økologisk brød med gods i som er rigtig lækkert.
 
”Det rene brød” laver også selv deres melblandinger til deres brødtyper og sætter kvalitet, smag og ernæring højt på deres dagsorden – hvilket kan smages !

Jeg købte hvedemelsrundstykker med birkes, spanske boller med hvedemel og solsikkeolie, en müslibolle med nødder, rosiner og kanel, 3 tebirkes og 2 frøsnapperer for 97,00 kr.
Det smagte super godt og man følte ikke, at det bare var ”luft” man spiste, som jeg ofte synes man får følesen af, når man en sjælden gang køber bagermad.

Dog er stedet lidt dyrt – men man giver jo altid lidt ekstra for økologiske varer og kvalitet.. De har dog gode tilbud fx 3 tebirkes eller 3 chokoladecroissanter for 37,50 kr og man kan få 5 rundstykker for 32,50 kr.

Så smut forbi stedet hvis du er interesseret i godt økologisk brød og kvalitet. 

Deres brød- og kageliste kan ses her.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar